Zobrazeno 1 - 10
of 380
pro vyhledávání: '"Goyal, Raj"'
Publikováno v:
JMIR Formative Research, Vol 5, Iss 1, p e25372 (2021)
BackgroundEmotional intelligence (EI) and mindfulness can impact the level of anxiety and depression that an individual experiences. These symptoms have been exacerbated among college students during the COVID-19 pandemic. Ajivar is an app that utili
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f669f015ba9c41bb8b16935d169eb85a
Autor:
Sharma, Ravi, Pagadala, Sri Divya, Bharti, Pratool, Chellappan, Sriram, Schmidt, Trine, Goyal, Raj
In this paper, we report experimental results on assessing the impact of COVID-19 on college students by processing free-form texts generated by them. By free-form texts, we mean textual entries posted by college students (enrolled in a four year US
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.09369
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Berdahl, John P., Sarkisian Jr, Steven R., Ang, Robert E., Doan, Long V., Kothe, Angela C., Usner, Dale W., Katz, L. Jay, Navratil, Tomas, the Travoprost Intraocular Implant Study Group, Ang, Robert E. T., Bacharach, Jason, Bagga, Harmohina, Bashford, Kent P., Chu, Yun-Sen Ralph, Cionni, Robert J., Crane, Charles J., D'Ambrosio, Francis A., ElMallah, Mohammed K., Goyal, Raj K., Jones, Jason J.
Publikováno v:
Drugs; Jan2024, Vol. 84 Issue 1, p83-97, 15p
Publikováno v:
Journal of Advanced Zoology; 2023 Supplement, Vol. 44, p896-902, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1984 Jun 01. 81(11), 3595-3599.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23883