Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Gowthami, Ch."'
Ethical relativism is the most prevalent philosophical sub discipline. Ethical relativism represents that there is no moral right or wrong, asserting that morals evolve and change with social norms over a period of time. As the businesses have been g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8ee136ea34dddf6b4e84ac2671e1284b
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-4933-8.ch014
https://doi.org/10.4018/978-1-5225-4933-8.ch014
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nandamuri, Purna Prabhakar1 purnapnandamuri@gmail.com, Gowthami, Ch.2 gowthamic@itm.edu
Publikováno v:
International Journal of Marketing Principles & Practices. Feb2013, Vol. 3 Issue 1, p37-45. 9p.
Autor:
Nandamuri, Purna Prabhakar1 purnapnandamuri@yahoo.com, Gowthami, Ch.2 gowthamic@itm.edu
Publikováno v:
IUP Journal of Marketing Management. Aug2012, Vol. 11 Issue 3, p48-63. 16p. 11 Charts.
Autor:
Gowthami, Ch., Kashyap, Shreyas J., Sarma, Sudhakara, Sarada, B.V., Vinod, A. Venu, Vijay, R., Rao, T.N., Anandan, S.
Publikováno v:
Jouranl of Energy Storage; 20230101, Issue: Preprints
Publikováno v:
IUP Journal of Business Strategy; Dec2012, Vol. 9 Issue 4, p7-23, 17p, 6 Charts