Zobrazeno 1 - 10
of 895
pro vyhledávání: '"Gould, Elizabeth A."'
Autor:
Le Forestier, Joel M., Chan, Elizabeth W., Shephard, Rosemarie, Page-Gould, Elizabeth, Chasteen, Alison L.
Publikováno v:
In Social Science & Medicine March 2024 344
Autor:
Bramante, Joseph, Gould, Elizabeth
Publikováno v:
Phys. Rev. D 101, 055007 (2020)
We investigate gravitational UV/IR mixing models that predict a breakdown of low energy effective field theory, from loop-level, non-local gravitational corrections to particle processes. We determine how the choice of IR cutoff in these theories alt
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1911.04456
Autor:
Bramante, Joseph, Gould, Elizabeth
Publikováno v:
Phys. Rev. D 101, 084022 (2020)
We propose a matter effect for the gravitational ultraviolet/infrared (UV/IR) mixing solution to the cosmological constant problem. Previously, the gravitational UV/IR mixing model implied a non-standard equation of state for dark energy, contradicti
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1910.07905
Autor:
Gould, Elizabeth, Afshordi, Niayesh
Publikováno v:
JCAP 09 (2019) 058
It has been suggested that the cosmic history might repeat in cycles, with an infinite series of similar aeons in the past and the future. Here, we instead propose that the cosmic history repeats itself exactly, constructing a universe on a periodic
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1903.09694
Autor:
Gould, Elizabeth A.
This thesis looks at how ecotourists can become aware of biocultural diversity (the intersection of biological and cultural diversity) and help contribute to sustainable development, which considers the needs of both present and future generations. T
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10194970
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychological Science, 2018 Jun 01. 29(6), 859-1025.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26957438
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.