Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Goudeau D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hatzenpichler, R; Connon, SA; Goudeau, D; Malmstrom, RR; Woyke, T; & Orphan, VJ. (2016). Visualizing in situ translational activity for identifying and sorting slow-growing archaeal-bacterial consortia. Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 113(28), E4069-E4078. doi: 10.1073/pnas.1603757113. Lawrence Berkeley National Laboratory: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0283n05z
© 2016, National Academy of Sciences. All rights reserved. To understand the biogeochemical roles of microorganisms in the environment, it is important to determine when and under which conditions they are metabolically active. Bioorthogonal noncano
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::bbe66a0dc2429af9d68023f9ac4154d3
http://www.escholarship.org/uc/item/0283n05z
http://www.escholarship.org/uc/item/0283n05z
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.