Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Gottschling, Juliana"'
Autor:
Gottschling, Juliana1 (AUTHOR) juliana.gottschling@uni.lu, Krieger, Florian2 (AUTHOR) florian.krieger@tu-dortmund.de, Greiff, Samuel1 (AUTHOR) samuel.greiff@uni.lu
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Mar2022, Vol. 10 Issue 1, p14-N.PAG. 8p.
Publikováno v:
In System June 2020 90
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences October 2016 100:49-55
Publikováno v:
Journal of Business and Psychology, 2016 Jun 01. 31(2), 217-231.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48700639
Publikováno v:
Child Development, 2016 Jan 01. 87(1), 270-284.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24698548
Autor:
Kovas, Yulia, Garon-Carrier, Gabrielle, Boivin, Michel, Petrill, Stephen A., Plomin, Robert, Malykh, Sergey B., Spinath, Frank, Murayama, Kou, Ando, Juko, Bogdanova, Olga Y., Brendgen, Mara, Dionne, Ginette, Forget-Dubois, Nadine, Galajinsky, Eduard V., Gottschling, Juliana, Guay, Frédéric, Lemelin, Jean-Pascal, Logan, Jessica A.R., Yamagata, Shinji, Shikishima, Chizuru, Spinath, Birgit, Thompson, Lee A., Tikhomirova, Tatiana N., Tosto, Maria G., Tremblay, Richard, Vitaro, Frank
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences July 2015 80:51-63
Publikováno v:
In Learning and Instruction April 2015 36:104-112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gottschling, Juliana1 (AUTHOR) juliana.gottschling@uni.lu, Dörendahl, Jan1 (AUTHOR), Prell, Tino2,3 (AUTHOR), Karbach, Julia4 (AUTHOR), Bunz, Maxie5,6 (AUTHOR), Kindermann, Ingrid5 (AUTHOR), Moussaoui, Juliane2 (AUTHOR), Spinath, Frank M.7 (AUTHOR), Wedegärtner, Sonja5 (AUTHOR), Witte, Otto W.2,3 (AUTHOR), Greiff, Samuel1 (AUTHOR), Segal, Daniel L.8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment. Mar/Apr2020, Vol. 102 Issue 2, p196-204. 9p. 2 Charts, 1 Graph.