Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Gott R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roberts, R., Gott, R.
Publikováno v:
School science review, 2006, Vol.87(321), pp.29-39 [Peer Reviewed Journal]
This article considers the importance of evidence in the new key stage 4 (ages 14–16) National Curriculum for England section called ‘How science works’. We specify the ‘thinking behind the doing’ as the basis for a procedural understanding
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______328::f94a918fe300580e03d23d7f41a41531
http://dro.dur.ac.uk/1975/1/1975.pdf
http://dro.dur.ac.uk/1975/1/1975.pdf
Autor:
Roberts, R., Gott, R.
Publikováno v:
School science review, 2004, Vol.85(313), pp.103-108
This article considers the problems associated with reliable performance assessment of Sc1 investigations and explores the pros and cons of alternative forms of assessment of pupils’ ability to investigate.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______328::bb5bbb07426b63ceffb13ec626d5fa68
https://www.ase.org.uk/journals/school-science-review/2004/06/313/
https://www.ase.org.uk/journals/school-science-review/2004/06/313/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gott, R. M.1 gott@us.ibm.com, Baumgartner, J. R.2 baumgarj@us.ibm.com, Roessler, P.2 roessler@us.ibm.com, Joe, S. I.1 soonjoe@us.ibm.com
Publikováno v:
IBM Journal of Research & Development. Jul/Aug2005, Vol. 49 Issue 4/5, p565-580. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.