Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Goswami, Shankha Shubhra"'
Autor:
Al-Gerafi, Mohammed A.M., Goswami, Shankha Shubhra, Sahoo, Sushil Kumar, Kumar, Raman, Simic, Vladimir, Bacanin, Nebojsa, Naveed, Quadri Noorulhasan, Lasisi, Ayodele
Publikováno v:
In The International Journal of Management Education November 2024 22(3)
Autor:
Al-Gerafi, Mohammed Abdulwahab, Goswami, Shankha Shubhra, Khan, Mohammad Amir, Naveed, Quadri Noorulhasan, Lasisi, Ayodele, AlMohimeed, Abdulaziz, Elaraby, Ahmed
Publikováno v:
In Alexandria Engineering Journal June 2024 97:61-87
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Materials Today: Proceedings 2022 60 Part 2:1130-1139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yenugula, Manideep1 (AUTHOR) manideep.sre@gmail.com, Goswami, Shankha Shubhra2 (AUTHOR) ssg.mech.official@gmail.com, Kaliappan, Subramaniam3 (AUTHOR) kaliappan.s.eee@kct.ac.in, Saravanakumar, Rengaraj4 (AUTHOR) saravanakumarr.sse@saveetha.com, Alasiry, Areej5 (AUTHOR) areej.alasiry@kku.edu.sa, Marzougui, Mehrez5 (AUTHOR) mhrez@kku.edu.sa, AlMohimeed, Abdulaziz6 (AUTHOR) aialmohimeed@imamu.edu.sa, Elaraby, Ahmed7,8 (AUTHOR) ssg.mech.official@gmail.com
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Aug2023, Vol. 11 Issue 15, p3367. 35p.
Publikováno v:
In Materials Today: Proceedings 2021 38 Part 5:2256-2262
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goswami Shankha Shubhra
Publikováno v:
Foundations of Management, Vol 12, Iss 1, Pp 93-110 (2020)
This article highlights the application of the Preference Ranking Organization Method for Enrichment of Evaluations (PROMETHEE) I and II in selecting the best laptop model among six different available models in the market. Seven important criteria,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/96ecff9bfa16429eb9a9bf2e9eec5333
Autor:
Hu, Hongxia1 (AUTHOR) huhongxia@sdut.ac.cn, Jiang, Shouguo2 (AUTHOR), Goswami, Shankha Shubhra3,4 (AUTHOR), Zhao, Yafei4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Information (2078-2489). May2024, Vol. 15 Issue 5, p280. 34p.