Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Gornik, Megan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Soderstrom, Melanie, Casillas, Marisa, MacEwan, Sarah, Gornik, Megan, Bouchard, Alexis, Montazeri, Sara, Shokrkon, Anahita, Bunce, John
When addressing young children, adults often adjust multiple properties of the language they produce. In fact, one common theory is that child-directed speech (CDS) is a universal speech register that is measurably and hearably distinct from adult-di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8dce0ce5e886d6fce0b6121cc490c3e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kristjanson AJ; Department of Psychology, University of Manitoba, Winnipeg, MB, Canada., Hardman MP; Department of Psychology, University of Manitoba, Winnipeg, MB, Canada., Penner KE; Department of Psychology, University of Manitoba, Winnipeg, MB, Canada., Gornik ME; Department of Psychology, University of Manitoba, Winnipeg, MB, Canada., Pryor TAM; Department of Psychology, University of Manitoba, Winnipeg, MB, Canada., Petty SK; Department of Psychology, University of Manitoba, Winnipeg, MB, Canada., Alcolado GM; Department of Clinical Health Psychology, University of Manitoba, Winnipeg, MB, Canada., Furer P; Department of Clinical Health Psychology, University of Manitoba, Winnipeg, MB, Canada., Reynolds KA; Department of Psychology, University of Manitoba, Winnipeg, MB, Canada.; Department of Psychiatry, University of Manitoba, Winnipeg, MB, Canada.
Publikováno v:
Frontiers in health services [Front Health Serv] 2022 Aug 19; Vol. 2, pp. 957368. Date of Electronic Publication: 2022 Aug 19 (Print Publication: 2022).