Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"Gorman, Emma"'
Autor:
Gorman, Emma
Publikováno v:
Demography, 2023 Aug 01. 60(4), 1139-1161.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48737346
Publikováno v:
In Labour Economics April 2023 81
Autor:
Gorman, Emma1 (AUTHOR) e.gorman@westminster.ac.uk, Bowden, Nicholas2,3 (AUTHOR), Kokaua, Jesse2,3,4 (AUTHOR), McNeill, Brigid5,6 (AUTHOR), Schluter, Philip J.5,7,8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 7/7/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-12. 12p.
Autor:
Gorman, Emma, Walker, Ian
Publikováno v:
In Economics of Education Review April 2021 81
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gorman, Emma1,2 (AUTHOR), Harmon, Colm2,3 (AUTHOR), Mendolia, Silvia2,4 (AUTHOR), Staneva, Anita5 (AUTHOR), Walker, Ian2,6 (AUTHOR) ian.walker@lancaster.ac.uk
Publikováno v:
Oxford Bulletin of Economics & Statistics. Aug2021, Vol. 83 Issue 4, p1048-1076. 29p. 8 Charts, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this paper we use linked census data to assess whether an academically selective schooling system promotes social mobility, using England as a case study. Over a period of two decades, the share of pupils in academically selective schools in Engla
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::b9f94e49202f9d90fb7bbfa524d70c2e
https://hdl.handle.net/10419/245691
https://hdl.handle.net/10419/245691
Autor:
Gorman, Emma, Walker, Ian
Schools vary in quality, and high-performing schools tend to be oversubscribed: there are more applicants than places available. In this paper, we use nationally representative cohort data linked to administrative education records to study the conse
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1687::c98b88d97acab6d85519cd7795fe2edb
https://hdl.handle.net/10419/216479
https://hdl.handle.net/10419/216479