Zobrazeno 1 - 10
of 1 170
pro vyhledávání: '"Gordon, T. C."'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-13 (2022)
Abstract Background The COVID-19 pandemic and the consequent social distancing measures caused unprecedented disruption for medical and healthcare education. This study examined medical teachers’ experience with emergency remote teaching during the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/68e2bf8ffe9d454fb6879cd4dcf579a0
Autor:
Janet Yuen-Ha Wong, Joanna Ko, Sujin Nam, Tyrone Kwok, Sheila Lam, Jessica Cheuk, Maggie Chan, Veronica Lam, Gordon T C Wong, Zoe L H Ng, Abraham Ka-Chung Wai
Publikováno v:
JMIR Serious Games, Vol 10, Iss 3, p e35269 (2022)
BackgroundEngaging students in interprofessional education for higher order thinking and collaborative problem-solving skills is challenging. This study reports the development of Virtual ER, a serious game played on a virtual platform, and how it ca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e16a2b7ee3f4631ac0bdecbb6b11b1c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gordon, T. C.
Publikováno v:
Graham Leader; 2/14/2024, Vol. 148 Issue 51, p1-9, 9p
Autor:
Chan, Enoch, Khong, Mei Li, Torda, Adrienne, Tanner, Julian A., Velan, Gary M., Wong, Gordon T. C.
Additional file 2: Appendix 2. Interview schedule.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1294c15ef46d1bcc0a208a159a761d6e
Autor:
Chan, Enoch, Khong, Mei Li, Torda, Adrienne, Tanner, Julian A., Velan, Gary M., Wong, Gordon T. C.
Additional file 1: Appendix 1. Survey.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2b0fbaf0c6310c972a910e0865b1fd17
Autor:
Chan, Enoch, Khong, Mei Li, Torda, Adrienne, Tanner, Julian A., Velan, Gary M., Wong, Gordon T. C.
Additional file 3: Appendix 3. Themes identified in the in-depth interviews.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c6f510122a6e1aa27be77b31d21f127f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Janet Yuen-Ha Wong, Joanna Ko, Sujin Nam, Tyrone Kwok, Sheila Lam, Jessica Cheuk, Maggie Chan, Veronica Lam, Gordon T C Wong, Zoe L H Ng, Abraham Ka-Chung Wai
BACKGROUND Engaging students in interprofessional education for higher order thinking and collaborative problem-solving skills is challenging. This study reports the development of Virtual ER, a serious game played on a virtual platform, and how it c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2405a383f9c00fca32a0e92376077da1
https://doi.org/10.2196/preprints.35269
https://doi.org/10.2196/preprints.35269