Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Gordon, Katherine R."'
Autor:
Gordon, Katherine R., McGregor, Karla K., Waldier, Brigitte, Curran, Maura K., Gomez, Rebecca L., Samuelson, Larissa K.
Research on word learning has focused on childrens ability to identify a target object when given the word form after a minimal number of exposures to novel word-object pairings. However, relatively little research has focused on childrens ability to
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/621593
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/621593
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/621593
Autor:
Gordon, Katherine R.1 Katherine.Gordon@boystown.org, Storkel, Holly L.2, Lowry, Stephanie L.1, Sultani, Mollee J.3
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Mar2024, Vol. 33 Issue 2, p530-551. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gordon, Katherine R.1 Katherine.Gordon@boystown.org, Lowry, Stephanie L.1, Ohlmann, Nancy B.1, Fitzpatrick, Denis1
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. May2022, Vol. 65 Issue 5, p1956-1977. 22p. 2 Color Photographs, 1 Diagram, 11 Charts.
Autor:
Gordon, Katherine R.1 Katherine.Gordon@boystown.org, Storkel, Holly L.2, Uglow, Stephanie2, Ohlmann, Nancy B.1
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Nov2021, Vol. 64 Issue 11, p4250-4270. 21p. 2 Color Photographs, 1 Black and White Photograph, 1 Illustration, 1 Diagram, 13 Charts.
Autor:
Gordon, Katherine R.1 Katherine.Gordon@boystown.org
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Oct2020, Vol. 51 Issue 4, p955-965. 11p. 1 Diagram.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gordon, Katherine R.1 Katherine.Gordon@boystown.org
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Mar2019, Vol. 62 Issue 3, p507-524. 18p. 7 Charts, 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.