Zobrazeno 1 - 10
of 237
pro vyhledávání: '"Gorce, J. M."'
2021 IEEE Information Theory Workshop (ITW), 17-21 Oct. 2021, Kanazawa, Japan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::adce7ad92588bc638453ea004ea07fdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this paper, the capacity region of the linear deterministic\ud interference channel with noisy channel-output feedback\ud (LD-IC-NF) is fully characterized. The proof of achievability is\ud based on random coding arguments and rate splitting; bloc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::64f2b72002bce6a843c2b5893276f984
https://eprints.whiterose.ac.uk/129110/1/Perlaza-VFinal-TIT-2018.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/129110/1/Perlaza-VFinal-TIT-2018.pdf
In this paper, the benefits of channel-output feedback in the Gaussian interference channel (G-IC) are studied under the effect of additive Gaussian noise. Using a linear deterministic (LD) model, the signal to noise ratios (SNRs) in the feedback lin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::42837768a5d45a1b930aa482e2641888
https://eprints.whiterose.ac.uk/122384/1/QPEG-TC-2017.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/122384/1/QPEG-TC-2017.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.