Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Goorden, R."'
Development of prescribing knowledge and skills of junior doctors in the first year after graduation
Autor:
Donker, E., Brinkman, D., van den Brink, A. Maassen, Janssen, B., Knol, W., Dumont, G., Jorens, P., Dupont, A., Christiaens, T., Smeden, J., De Waard-Siebinga, I., Peeters, L., Goorden, R., Hessel, M., Richir, M., Van Agtmael, M., Kramers, K., Tichelaar, J.
Publikováno v:
European Journal of Clinical Pharmacology, 75, S58-S58. Springer Verlag
Donker, E, Brinkman, D, van den Brink, A M, Janssen, B, Knol, W, Dumont, G, Jorens, P, Dupont, A, Christiaens, T, Smeden, J, De Waard-Siebinga, I, Peeters, L, Goorden, R, Hessel, M, Richir, M, Van Agtmael, M, Kramers, K & Tichelaar, J 2019, ' Development of prescribing knowledge and skills of junior doctors in the first year after graduation ', European Journal of Clinical Pharmacology, vol. 75, pp. S58-S58 .
Donker, E, Brinkman, D, van den Brink, A M, Janssen, B, Knol, W, Dumont, G, Jorens, P, Dupont, A, Christiaens, T, Smeden, J, De Waard-Siebinga, I, Peeters, L, Goorden, R, Hessel, M, Richir, M, Van Agtmael, M, Kramers, K & Tichelaar, J 2019, ' Development of prescribing knowledge and skills of junior doctors in the first year after graduation ', European Journal of Clinical Pharmacology, vol. 75, pp. S58-S58 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cdc4d8bdcac5260f1bfef22e4121647b
https://research.vumc.nl/en/publications/8b8298de-0d56-4052-8c14-bc605dfa81ad
https://research.vumc.nl/en/publications/8b8298de-0d56-4052-8c14-bc605dfa81ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.