Zobrazeno 1 - 10
of 2 442
pro vyhledávání: '"Goolkasian, P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Susan K. Johnson, Paula Goolkasian
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7a0d8741975412385851fe5213818b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anne Marie Porter, Paula Goolkasian
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Although previous studies have found that video games induce stress, studies have not typically measured all salient indicators of stress responses including stress appraisals, cardiovascular indicators, and emotion outcomes. The current study used t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78c7983679414bfc8c77c1974e92dd3d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE transactions on visualization and computer graphics [IEEE Trans Vis Comput Graph] 2024 Mar 28; Vol. PP. Date of Electronic Publication: 2024 Mar 28.
Autor:
Sean R. Maloney, Paula Goolkasian
Publikováno v:
Biomolecules, Vol 10, Iss 7, p 1032 (2020)
Research has implicated immune system inflammation as an underlying etiology of multi-symptom illnesses, and vitamin D has been shown to have a significant role in immune system function. In this retrospective review performed on the medical charts o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ce2a99ba0e4422b9b30c23c77e5f4ec
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 5, Iss 1 (2018)
The purpose of this study was to investigate whether a growth mindset intervention would improve adolescent special education students’ self-efficacy and motivation. The sample included sixth, seventh, and eighth grade students receiving learning d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58e298d2c9fc472c82eb324f8ad40194
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.