Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Goodsmith, Nichole"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arevian, Armen C., Jones, Felica, Moore, Elizabeth M., Goodsmith, Nichole, Aguilar-Gaxiola, Sergio, Ewing, Toby, Siddiq, Hafifa, Lester, Patricia, Cheung, Erick, Ijadi-Maghsoodi, Roya, Gabrielian, Sonya, Sugarman, Olivia K., Bonds, Curley, Benitez, Christopher, Innes-Gomberg, Debbie, Springgate, Benjamin, Haywood, Catherine, Meyers, Diana, Sherin, Jonathan E., Wells, Kenneth
Publikováno v:
Ethnicity & Disease, 2020 Oct 01. 30(4), 695-700.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48668042
Autor:
Goodsmith, Nichole1,2,3 (AUTHOR) nichole.goodsmith@va.gov, Dossett, Emily C.4,5 (AUTHOR), Gitlin, Rebecca5 (AUTHOR), Fenwick, Karissa1 (AUTHOR), Ong, Jessica R.6 (AUTHOR), Hamilton, Alison1,3 (AUTHOR), Cordasco, Kristina M.1,7,8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Health Services Research. Apr2023, Vol. 58 Issue 2, p510-520. 11p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goodsmith, Nichole, Moore, Elizabeth M., Siddiq, Hafifa, Barceló, Nicolás E., Ulloa-Flores, Estrella, Loera, Gustavo, Jones, Felica, Aguilar-Gaxiola, Sergio, Wells, Kenneth, Arevian, Armen
Publikováno v:
J Health Care Poor Underserved
A state-academic-community partnership formed in response to the mental health needs fueled by the COVID-19 pandemic and the disproportionate effects on marginalized communities. Taking a community-partnered approach and using a health equity lens, t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.