Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Goodman, Joshua T."'
Autor:
Goodman, Joshua T.
Dissertation (Ph.D.)--The University of North Carolina at Greensboro, 2008.
Title from PDF t.p. (viewed Aug. 10, 2009). Directed by Richard Luecht; submitted to the School of Education. Includes bibliographical references (p. 104-120).
Title from PDF t.p. (viewed Aug. 10, 2009). Directed by Richard Luecht; submitted to the School of Education. Includes bibliographical references (p. 104-120).
Externí odkaz:
http://libres.uncg.edu/ir/listing.aspx?id=365
Autor:
Chen, Stanley F., Goodman, Joshua T.
Publikováno v:
Proceedings of the 34th Meeting of the Association for Computational Linguistics (ACL '96)
We present an extensive empirical comparison of several smoothing techniques in the domain of language modeling, including those described by Jelinek and Mercer (1980), Katz (1987), and Church and Gale (1991). We investigate for the first time how fa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/cmp-lg/9606011
Autor:
Goodman, Joshua T.1 (AUTHOR) joshuag@nccpa.net, Dallas, Andrew D.1 (AUTHOR), Fan, Fen1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Measurement in Education. Jan-Mar2020, Vol. 33 Issue 1, p34-43. 10p.
Autor:
Goodman, Joshua T.
Publikováno v:
In Computer Speech & Language October 2001 15(4):403-434
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Willse, John T.1 jtwillse@uncg.edu, Goodman, Joshua T.1
Publikováno v:
Educational & Psychological Measurement. Aug2008, Vol. 68 Issue 4, p587-602. 16p. 4 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Proceedings of the 5th ACM Conference: Electronic Commerce; 5/17/2004, p30-39, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.