Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Goodman, Joseph K."'
Publikováno v:
In Journal of Retailing June 2024 100(2):316-329
Autor:
Weingarten, Evan1 (AUTHOR) evan.weingarten@asu.edu, Goodman, Joseph K2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Apr2021, Vol. 47 Issue 6, p855-877. 23p. 2 Diagrams, 4 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Goodman, Joseph K (AUTHOR) goodman.425@osu.edu, Malkoc, Selin A (AUTHOR), Rosenboim, Mosi (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Dec2019, Vol. 46 Issue 4, p671-688. 18p. 5 Charts, 1 Graph.
Autor:
Goodman, Joseph K., 1978
Consumers are attracted to large assortments, but they experience negative consequences when they ultimately must make a choice form these large assortments. In Essay 1, four experiments examine whether a common retailer strategy--the use of recommen
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/3481
Autor:
Goodman, Joseph K.
Thesis (Ph. D.)--University of Texas at Austin, 2007.
Vita. Includes bibliographical references.
Vita. Includes bibliographical references.
Autor:
GOODMAN, JOSEPH K., LIM, SARAH
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2018 Aug 01. 45(2), 365-382.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27030194
Publikováno v:
Journal of Consumer Research; Apr2022, Vol. 48 Issue 6, p1096-1112, 17p, 2 Charts, 3 Graphs
Autor:
GOODMAN, JOSEPH K., PAOLACCI, GABRIELE
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2017 Jun 01. 44(1), 196-210.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26570378
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing Letters, 2014 Mar 01. 25(1), 1-11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24571084