Zobrazeno 1 - 10
of 154
pro vyhledávání: '"Goodlet, Kellie J"'
Autor:
Goodlet, Kellie J1 (AUTHOR) kgoodlet@midwestern.edu, McCreary, Erin K2 (AUTHOR), Nailor, Michael D3 (AUTHOR), Barnes, Darina4 (AUTHOR), Brokhof, Marissa M5 (AUTHOR), Bova, Sarah6 (AUTHOR), Clemens, Evan7 (AUTHOR), Kelly, Beth8 (AUTHOR), Lichvar, Alicia9 (AUTHOR), Pluckrose, Dawn M10 (AUTHOR), Summers, Bryant B11 (AUTHOR), Szempruch, Kristen R12 (AUTHOR), Tchen, Stephanie13 (AUTHOR)
Publikováno v:
Open Forum Infectious Diseases. Jul2024, Vol. 11 Issue 7, p1-9. 9p.
Autor:
Passerini, Matteo, Nayfeh, Tarek, Yetmar, Zachary A., Coussement, Julien, Goodlet, Kellie J., Lebeaux, David, Gori, Andrea, Mahmood, Maryam, Temesgen, Zelalem, Murad, Mohammad H.
Publikováno v:
In Clinical Microbiology and Infection February 2024 30(2):170-177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Surgery December 2022 172(6):1598-1603
Publikováno v:
In Journal of the American Pharmacists Association January-February 2022 62(1):187-193
Autor:
Goodlet, Kellie J. *, Raney, Erin, Buckley, Kelsey, Afolabi, Titilola, Davis, Lindsay, Fettkether, Rebekah M., Jones, Maura, Larson, Suzanne, Tennant, Shawn
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 January 2022 86(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Buckley, Kelsey, Bowman, Bill, Raney, Erin, Afolabi, Titilola, Fettkether, Rebekah M., Larson, Suzanne, Tennant, Shawn, Goodlet, Kellie J. *
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 November 2020 84(11)