Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"Gooding K"'
Autor:
Greenhalgh, J, Gooding, K, Gibbons, E, Dalkin, S, Wright, J, Valderas, JM, Black, N, Meads, D, Wood, L
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Community Health (1979-), 2016 Sep 01. 70, A10-A11.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26383520
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aizawa, K., Casanova, F., Mawson, D. M., Gooding, K. M., Strain, W. D., Gates, P. E., Östling, G., Khan, F., Colhoun, H. M., Palombo, C., Parker, K. H., Nilsson, J., Shore, A. C., Hughes, A. D.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3728::af547e85fc3351dc2a8bb207b771e7ec
http://hdl.handle.net/11568/1019283
http://hdl.handle.net/11568/1019283
Publikováno v:
Science, 1979 Feb 01. 203(4380), 559-561.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1747182
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Greenhalgh, J, Dalkin, S, Gooding, K, Gibbons, E, Wright, J, Meads, D, Black, N, Valderas, JM, Pawson, R
Background: The feedback of patient-reported outcome measures (PROMs) data is intended to support the care of individual patients and to act as a quality improvement (QI) strategy. Objectives: To (1) identify the ideas and assumptions underlying how
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::e225d1a9a6f1492315ebe9c325d83ef8
https://eprints.whiterose.ac.uk/111151/1/3009564.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/111151/1/3009564.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.