Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Goode, Sigi"'
Drawing on expectation confirmation research, we develop hypotheses regarding the effect of compensation on key customer outcomes following a major data breach and consequent service recovery effort. Data were collected in a longitudinal field study
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/625478
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/625478
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/625478
Autor:
Goode, Sigi, Lacey, David
Publikováno v:
Journal of Knowledge Management, 2021, Vol. 26, Issue 6, pp. 1492-1515.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JKM-01-2021-0053
Autor:
Goode, Sigi
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2021, Vol. 35, Issue 4, pp. 487-504.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-02-2020-0075
Autor:
Goode, Sigi
Publikováno v:
e-Service Journal, 2020 Apr 01. 11(2), 34-73.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.2979/eservicej.11.2.02
Publikováno v:
Journal of Criminological Research, Policy and Practice, 2020, Vol. 6, Issue 1, pp. 65-81.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCRPP-12-2019-0073
Autor:
Goode, Sigi1 sigi.goode@anu.edu.au
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. Jan2023, Vol. 42 Issue 1, p108-123. 16p. 1 Diagram, 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behaviour & Information Technology. Jul2021, Vol. 40 Issue 9, p903-932. 30p. 3 Black and White Photographs, 22 Charts, 3 Graphs.
Publikováno v:
In Decision Support Systems February 2015 70:73-85
Publikováno v:
Journal of Management Information Systems. Fall2014, Vol. 31 Issue 2, p171-210. 40p.