Zobrazeno 1 - 10
of 499
pro vyhledávání: '"Good Behavior Game"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anna Kwatera, Mariusz Dzięglewski
Publikováno v:
Multidisciplinary Journal of School Education, Vol 12, Iss 2 (24) (2023)
Objectives of the research: The main aim of the research was to verify the quality of the implementation of the “Good Behavior Game” (GBG) program in Polish schools and to determine its effects on students and teachers during the COVID-19 pandemi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f67185beff3459ba2cd49ed69805db9
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 14 (2023)
BackgroundEarly conduct problems and school failure are prominent risk factors for several adverse outcomes in later life. With the potential of reaching many children at early stages of their life, school-based interventions constitute a valuable ap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e65f7b966e640bea2e865d5f709f0d2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Summer S. Braun, Catherine P. Bradshaw, Lydia A. Beahm, Alexa C. Budavari, Jason Downer, Nicholas S. Ialongo, Patrick H. Tolan
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionEffective classroom management is critical to creating a classroom environment in which social, emotional, and academic learning can take place. The present study investigated the association between early career, early elementary teacher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2ecf4a324c74491b3ccbb41ee864a57
Autor:
Daniela Ribeiro Schneider, Douglas Garcia, Paulo Otávio Andrade Oliveira D’Tolis, Alessandra Mafra Ribeiro, Joselaine Ida da Cruz, Zila M. Sanchez
Publikováno v:
Psicologia: Teoria e Pesquisa, Vol 38 (2022)
Abstract The Elos Program resulted from a Brazilian cultural adaptation of the Good Behavior Game, a preventive strategy for classroom management to reduce aggressive and disruptive behaviors. The goal is to discuss the Elos Program’s efficacy duri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0dc2d3eae76c4210a0e1a603462e2bc8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tatjana Leidig, Gino Casale, Jürgen Wilbert, Thomas Hennemann, Robert J. Volpe, Amy Briesch, Michael Grosche
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
The current study examined the impact of the Good Behavior Game (GBG) on the academic engagement (AE) and disruptive behavior (DB) of at-risk students’ in a German inclusive primary school sample using behavioral progress monitoring. A multiple bas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b5f424450ab438d81d446fa376902a7