Zobrazeno 1 - 10
of 6 785
pro vyhledávání: '"Good AM"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rigissa Megalokonomou, Yi Zhang
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
Autor:
Megalokonomou, Rigissa, Zhang, Yi
How can individuals respond to their ordinal ranking when they are not aware of it? We present evidence on the effects and mechanisms of achievement rank effects in middle schools when ranks are salient to students and their parents. For identificati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::39d9c3c4856a9fb18a2cee176eeef327
https://hdl.handle.net/10419/267224
https://hdl.handle.net/10419/267224
Publikováno v:
Journal of Attention Disorders. 22:1207-1217
Objective: To investigate implicit and explicit self-esteem and academic self-evaluation among children with ADHD as a function of parenting styles, namely, authoritarian, authoritative and permissive parenting. Method: Participants included 43 child
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hutchison, Malcolm
Publikováno v:
Hutchison, M 2016, ' How Good Am I? Crude Self-Assessment vs. Examination ' CED Annual Conference, Belfast, United Kingdom, 23/06/2016, .
With the new academic year structure encouraging more in-term assessment to replace end-of-year examinations one of the problems we face is assessing students and keeping track of individual student learning without overloading the students and staff
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2607::64f8370f1e0d90e8515e7b2724440fdc
https://pure.qub.ac.uk/portal/en/publications/how-good-am-i-crude-selfassessment-vs-examination(b7fc1001-7dc0-4018-a1d8-d45819fdb7f6).html
https://pure.qub.ac.uk/portal/en/publications/how-good-am-i-crude-selfassessment-vs-examination(b7fc1001-7dc0-4018-a1d8-d45819fdb7f6).html
Autor:
Knowles, David
Publikováno v:
Maverick. Mar2010, Issue 92, p75-75. 1/8p.
Autor:
George Cooney, L.J. Bornholt
Publikováno v:
Australian Journal of Education. 37:69-76
This study explores students' responses to social comparisons made within and between gender groups about perceptions of their own achievement. The social comparisons were made explicit, in this case, compared with most boys and with most girls in th
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.