Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Gonzalez-Gomez N"'
Autor:
Ly-Yang, F., Gómez-Calleja, V., Pérez-García, P., González-Gómez, N., Porta-Etessam, J., Santos-Bueso, E.
Publikováno v:
In Neurología (English Edition) July-August 2023 38(6):387-390
Autor:
Ly-Yang, F., Gómez-Calleja, V., Pérez-García, P., González-Gómez, N., Porta-Etessam, J., Santos-Bueso, E.
Publikováno v:
In Neurología July-August 2023 38(6):387-390
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Archives de pédiatrie October 2015 22(10):1072-1077
Publikováno v:
Infancy. 27:555-581
Early executive functions (EFs) lay the foundations for academic and social outcomes. In this parent-report study of 575 UK-based 8- to 36 month olds (218 followed longitudinally), we investigate how variation in the home environment before and durin
Autor:
Kosie, J., Zettersten, M., Abu-Zhaya, R., Amso, D., Babineau, M., Baumgartne, H., Bazhydai, r., Belia, M., Benavides, S., Bergmann, C., Berteletti, I., Black, A., Borges, P., Borovsky, A., Byers-Heinlein, K., Cabrera, L., Calignano, G., Cao, A., Cox, C., Ben, R., Dautriche, I., DeBolt, M., Exner, A., Fisher-Thompson, D., Frank, M., Gönül, G., Gonzalez-Gomez, N., Grosse Wiesmann, C., Hamlin, K., Havron, N., Hochmann, J., Hoehl, S., Houston-Price, C., Kachergis, G., Kaldy, Z., Kingo, O., Ko, E., Kong, S., Krøjgaard, P., Liu, S., Lu, H., Maganti, M., Mather, E., Mayor, J., McMillan, B., Molnar, M., Moreau, D., Moriguchi, Y., Moulson, M., Mueller, J., Oakes, L., Peperkamp, S., Peykarjou, S., Taveira, M., Raz, P., Requena, P., Rocha-Hidalgo, J., Saffran, J., Schaetz, C., Schuwerk, T., Shinskey, J., Simpson, E., Singh, L., Smolak, E., Soderstrom, M., Sonne, T., Ssemata, A., Visser, I., Holzen, K., Waxman, S., Westermann, G., White, K., Woodruff, K., Katharina, C., Henriette, Z., Lucie, Z., Zorana, Z., Casey, Z., Lew-Williams
Publikováno v:
PsyArXiv
Much of our basic understanding of cognitive and social processes in infancy relies on measures of looking time, and specifically on infants’ visual preference for a novel or familiar stimulus. However, despite being the foundation of many behavior
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d81be385b5fb27bef79e9b2dc0a14007
https://doi.org/10.31234/osf.io/ck3vd
https://doi.org/10.31234/osf.io/ck3vd
Autor:
Villanueva-Gimeno, M.M., Vicario-Bermúdez, J.M., Fonseca-López, Ch., Caballero-Castro, J.P., Zabala-López, S.I., Sánchez-Elipe, M.A., González-Gómez, N.
Publikováno v:
In SEMERGEN - Medicina de Familia July-August 2013 39(5):282-284
Publikováno v:
Infancy : the official journal of the International Society on Infant StudiesREFERENCES.
Variation in infants’ home environment is implicated in their cognitive and psycho-social development. The pandemic has intensified variations in home environments through exacerbating socioeconomic inequalities, and increasing psychological stress
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.