Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"González-Azpeitia G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Doménech Martínez E, José Ramón Castro Conde, Cr, Lorenzo, Méndez Pérez A, González-Azpeitia G
Publikováno v:
Europe PubMed Central
In order to check the prognostic implications of EEG tracings in hypoxic-ischemic encephalopathy (HIE), we carried out prospective EEG recordings in 116 newborn babies (65 term and 51 premature) admitted to our neonatal intensive care unit as a resul
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
José Ramón Castro Conde, Doménech Martínez E, Méndez Pérez A, Casabona Monterde C, Ormazabal Ramos C, González Azpeitia G
Publikováno v:
Europe PubMed Central
We have performed serial trans-fontanelle sonography on 69 newborns with perinatal asphyxia. Ten neonates presented high ultrasonic density in the thalamus and the basal ganglia. These images were preceded, in eight of them, by diffuse echoes for all
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::a73dd05f3fce464d5b5c33423a78a8b4
http://europepmc.org/abstract/med/2679280
http://europepmc.org/abstract/med/2679280
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.