Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"González Torres, María Carmen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Academica-e. Repositorio Institucional de la Universidad Pública de Navarra
instname
instname
Se plantea una investigación que tiene como objetivo evaluar la resiliencia de un grupo de 103 alumnos y alumnas de primaria y secundaria, a través de una encuesta online para conocer su percepción general y establecer las diferencias en función
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::da61be17bd446b4eae19179cad786cd1
https://hdl.handle.net/2454/42392
https://hdl.handle.net/2454/42392
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Artuch Garde, Raquel, González Torres, María Carmen, Martínez Vicente, José Manuel, Peralta Sánchez, Francisco Javier, De la Fuente Arias, Jesús
Publikováno v:
Heliyon. 8:e09713
Objectives: This article presents a validation study of the 28-item Child and Youth Resilience Measure (CYRM-28). The sample contained 365 Spanish youth ages between 15 to 21, from Navarre (Spain), all of them enrolled in Initial Vocational Qualifica
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogical Studies; Vol. 42 Núm. 3 (2016); 391-412
Estudios Pedagógicos; Vol. 42 Núm. 3 (2016); 391-412
Estudios pedagógicos (Valdivia), Volume: 42, Issue: 3, Pages: 391-412, Published: 2016
Estudios Pedagógicos; Vol. 42 Núm. 3 (2016); 391-412
Estudios pedagógicos (Valdivia), Volume: 42, Issue: 3, Pages: 391-412, Published: 2016
The purpose of this paper is to carry out an initial validation study of the motivational scales of the Patterns of Adaptive Learning Scales (PALS) focusing on the student. The sample was composed of 374 Spanish students from 8º grade of middle-scho
Autor:
de la Fuente, Jesús, Pachón-Basallo, Mónica, Santos, Flavia H., Peralta-Sánchez, Francisco J., González-Torres, María Carmen, Artuch-Garde, Raquel, Paoloni, Paola V., Gaetha, Martha L.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 6/1/2021, Vol. 12, p1-16, 16p
Autor:
de la Fuente, Jesús, Amate, Jorge, González-Torres, María Carmen, Artuch, Raquel, García-Torrecillas, Juan Manuel, Fadda, Salvatore
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 1/31/2020, p1-16, 16p
Autor:
de la Fuente, Jesús, González-Torres, María Carmen, Aznárez-Sanado, Maite, Martínez-Vicente, José Manuel, Peralta-Sánchez, Francisco Javier, Vera, Manuel Mariano
Publikováno v:
Frontiers in Psychology; 8/27/2019, p1-14, 14p