Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"González Loyola, Melissa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oyanadel, Cristián, Worrell, Frank C., Pinto-Vigueras, Jorge, Betancur, Sara, Véliz Tapia, Tamara, Au-Castro, Marisol, Peña-Reyes, Génesis, González-Loyola, Melissa, Peñate, Wenceslao
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology & Education (EJIHPE); Jan2024, Vol. 14 Issue 1, p117-132, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Psicología. 2020, Vol. 52 Issue 1, p63-70. 8p.
Publikováno v:
Digibug: Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
Universidad de Granada (UGR)
Digibug. Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
instname
Universidad de Granada (UGR)
Digibug. Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
instname
The authors acknowledge the financial support from the International Program of Cooperation of AID. Projects PAI80160045 and MEC80180087 The high prevalence of mental disorders related to anxiety and depressive mood during childhood and adolescence r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1ad5eee196991f6912871d91826a3273
http://hdl.handle.net/10481/68496
http://hdl.handle.net/10481/68496
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fuentes, Andrea, Oyanadel, Cristián, Zimbardo, Philip, González-Loyola, Melissa, Olivera-Figueroa, Lening A., Peñate, Wenceslao
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology & Education (EJIHPE); Mar2022, Vol. 12 Issue 3, p306-318, 13p
Autor:
Oyanadel C; Department of Psychology, Universidad de Concepción, Concepcion 4030000, Chile.; Berkeley School of Education, University of California, Berkeley, CA 94720-1670, USA., Worrell FC; Berkeley School of Education, University of California, Berkeley, CA 94720-1670, USA., Pinto-Vigueras J; Department of Psychology, Universidad de Concepción, Concepcion 4030000, Chile., Betancur S; Department of Psychology, Universidad de Concepción, Concepcion 4030000, Chile., Véliz Tapia T; Department of Psychology, Universidad de Concepción, Concepcion 4030000, Chile., Au-Castro M; Department of Psychology, Universidad de Concepción, Concepcion 4030000, Chile., Peña-Reyes G; Department of Psychology, Universidad de Concepción, Concepcion 4030000, Chile., González-Loyola M; Department of Psychology, Universidad de Concepción, Concepcion 4030000, Chile., Peñate W; Department of Clinical Psychology, Psychobiology and Methodology, Universidad de La Laguna, 38200 La Laguna, Spain.
Publikováno v:
European journal of investigation in health, psychology and education [Eur J Investig Health Psychol Educ] 2023 Dec 29; Vol. 14 (1), pp. 117-132. Date of Electronic Publication: 2023 Dec 29.
Autor:
Oyanadel C; Department of Psychology, Universidad de Concepción, Concepción 4030000, Chile., Núñez Y; Department of Psychology, Universidad de Concepción, Concepción 4030000, Chile., González-Loyola M; Department of Psychology, Universidad de Concepción, Concepción 4030000, Chile., Jofré I; Department of Psychology, Universidad de Concepción, Concepción 4030000, Chile., Peñate W; Department of Clinical Psychology, Psychobiology and Methodology, Universidad de La Laguna, 38200 La Laguna, Spain.
Publikováno v:
Children (Basel, Switzerland) [Children (Basel)] 2022 Dec 23; Vol. 10 (1). Date of Electronic Publication: 2022 Dec 23.