Zobrazeno 1 - 10
of 345
pro vyhledávání: '"Gonsalves N"'
Autor:
Shenoy MM, De A, Shah B, Das A, Saraswat A, Lahiri K, Yadav S, Sarda A, Chakraborty D, J D, Kamat S, Doshi Y, Gonsalves N, Choudhary A, Dhoot D, Mahadkar N, Bhushan S, Gadkari R, Barkate H
Publikováno v:
Drug Design, Development and Therapy, Vol Volume 17, Pp 2899-2908 (2023)
Manjunath M Shenoy,1 Abhishek De,2 Bela Shah,3 Anupam Das,4 Abir Saraswat,5 Koushik Lahiri,2 Sheetal Yadav,6 Aarti Sarda,2 Disha Chakraborty,7 Dharmender J,2 Shruti Kamat,2 Yashika Doshi,2 Nelry Gonsalves,2 Ankita Choudhary,2 Dhiraj Dhoot,8 Namrata M
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eaa38c21e14c493d9129566490d9798d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This qualitative master’s thesis attempts to understand the views of Global Education experts’ perspectives on the challenges, achievements, and implementation of Global Education in Finnish primary education. During the last years there has been
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::035009726ac1ab97651f43763614a0de
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202302171175
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202302171175
Autor:
Chhiba, K., Janarthanam, R., Wang, M., Tetreault, M., Wershil, B., Gonsalves, N., Wechsler, J.
Publikováno v:
In Annals of Allergy, Asthma & Immunology November 2024 133(6) Supplement:S5-S5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Having bilingual or multilingual students in a classroom is a rule rather than an exception. The Finnish National Core Curriculum (Opetushallitus, 2014) states that the starting points of language teaching are developing students’ language awarenes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::1d78aac669a7c0e9e001974c8e714c61
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202102181201
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202102181201