Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Gomoll, Andrea"'
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity December 2018 30:90-102
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2017 Oct 01. 20(4), 219-232.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26229219
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2016 Dec 01. 25(6), 899-915.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45151295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rogat, Toni Kempler, Hmelo-Silver, Cindy E., Haugan Cheng, Britte, Traynor, Anne, Adeoye, Temitope F., Gomoll, Andrea, Downing, Brenda K.
Publikováno v:
Frontline Learning Research; 2022, Vol. 10 Issue 2, p1-21, 21p
Autor:
Goldman, Susan, Gomoll, Andrea, Hmelo-Silver, Cindy, Hall, Allison, Ko, Monlin, Fortune, Angela, Kyza, Eleni A., Agesilaou, Andria, Gomez, Kimberley, Gomez, Louis, Pressman, Emily, Rodela, Katherine, Tabak, Iris
Collaborative co-design between teachers and researchers can provide the kinds of learning opportunities for teachers that lead to teacher agency, and flexible, adaptive, principled pedagogy. This symposium features four projects in which teachers an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1540::c870be181ef5c2815a272af382116b5f
https://hdl.handle.net/20.500.14279/19099
https://hdl.handle.net/20.500.14279/19099
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Problem-based Learning; 2020, Vol. 14 Issue 1, p57-72, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Science Education & Technology; Dec2016, Vol. 25 Issue 6, p915-915, 1p