Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Gomis, Melissa"'
Autor:
Gomis, Melissa Ines
Produced since the 1950’s, per- and polyfluoroalkyl (PFASs) substances are persistent, bioaccumulative and toxic compounds that are ubiquitous in the environment. Being proteinophilic with a tendency to partition to protein-rich tissues, PFASs have
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-141034
Autor:
Gomis, Melissa I., Roz Pidcock
This document, prepared by the IPCC Working Group I (WGI) Technical Support Unit (TSU), provides guidelines to Authors on preparing data visualisations for the Working Group I contribution to the Sixth Assessment Cycle (AR6). More than just recommend
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::12716e7cf926c1de78cad46dd6575de5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matthews Robin, Morelli Angela, Johansen Tom Gabriel, Yelekci Ozge, Gomis Melissa, Harold Jordan, Berger Sophie, Connors Sarah
In this digital age, communication has become increasingly visual. Like never before, visual information is increasing exposure and widening outreach to new audiences. With growing demands from Journals (Table of Content arts, visual abstracts, scien
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::464c6e3f174b81627f870fbb00560dfe
https://doi.org/10.5194/egusphere-egu2020-20574
https://doi.org/10.5194/egusphere-egu2020-20574
Autor:
Cordell, Sigrid Anderson1 (AUTHOR), Gomis, Melissa2 (AUTHOR) msgomis@gmail.com
Publikováno v:
College & Undergraduate Libraries. Apr-Dec2017, Vol. 24 Issue 2-4, p350-363. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.