Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Gomez, Isabella"'
Autor:
Nguyen, Tiffany T., Jauregui, Cinthya, Sallee, Sarah H., Chandrasekar, Mohan R., A'Hearn, Liam, Woetzel, Dominic J., Paliwal, Pinak, Nguyen, Madison, Gomez, Isabella `Amne, Zhang, Xinqi, Panich, Lee M., Heitmuller, Danielle M., Lueck, Amy, Lukoff, Kai
In this position paper, we explore the power of storytelling and its connection to place through the use of Augmented Reality (AR) technology, particularly within the context of Th\'amien Ohlone history on the Santa Clara University campus. To do thi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.12555
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schneider, Carl S., Gedney, Stephen D., Travers, Mark A., Gedney, Joseph J., Ojeda-Ayala, Netzahualcoyotl, Redmond, Kyle E., Gomez, Isabella M.
Publikováno v:
In Physica B: Condensed Matter 1 October 2023 666
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The American Midland Naturalist, 2018 Apr 01. 179(2), 287-293.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45434089
Autor:
'Amne Gomez, Isabella, Lueck, Amy J.
Publikováno v:
College Composition & Communication; Sep2023, Vol. 75 Issue 1, p75-96, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.