Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Gomez, Douglas"'
Autor:
Gomez, Douglas, Kunze, Megan, Glenn, Elizabeth, Todis, Bonnie, Kelley, Kandyce, Karns, Christina M., Glang, Ann, McIntyre, Laura Lee
Publikováno v:
Topics in Early Childhood Special Education; Aug2024, Vol. 44 Issue 2, p115-125, 11p
Autor:
Chrisman, Sara P. D.1,2, Gomez, Douglas3, Kroshus, Emily1,2, Mayer, Cecilia V.1, Garrett, Kimberly1, Ramshaw, Dane3, Glang, Ann3
Publikováno v:
Journal of American College Health. Jul2023, Vol. 71 Issue 5, p1622-1629. 8p. 1 Diagram.
Autor:
Gomez, Douglas1 dgomez4@uoregon.edu, Glang, Ann1, Haarbauer-Krupa, Juliet2, Bull, Rachel3, Tucker, Paula4, Ratcliffe, Jonathan3, Hall, Alex3, Gioia, Gerard A.5, Jain, Shabnam6, Sathian, Usha7, Simon, Harold K.8, Wright, David3
Publikováno v:
NeuroRehabilitation. 2023, Vol. 52 Issue 4, p605-612. 8p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Wildlife Management, 2005 Oct 01. 69(4), 1670-1682.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3803526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kunze, Megan, Gomez, Douglas, Glenn, Elizabeth, Todis, Bonnie, Riddle, Ilka, Karns, Christina M., Glang, Ann, McIntyre, Laura Lee
Publikováno v:
Journal of Childhood, Education & Society; 2023, Vol. 4 Issue 2, p156-175, 20p
Autor:
Gomez, Douglas, Kunze, Megan, Glenn, Elizabeth, Todis, Bonnie, Kelley, Kandyce, Karns, Christina M., Glang, Ann, McIntyre, Laura Lee
Supplemental material, sj-docx-1-tec-10.1177_02711214211073964 for Professionals��� Perspectives on Service Delivery: The Impact of COVID-19 on Early Childhood Special Education Providers by Douglas Gomez, Megan Kunze, Elizabeth Glenn, Bonnie T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ab892504dab2478d2c11c3459a6624ed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.