Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"Golob EJ"'
Publikováno v:
Irimajiri, R; Golob, EJ; & Starr, A. (2005). Auditory brain-stem, middle-and long-latency evoked potentials in mild cognitive impairment. Clinical Neurophysiology, 116(8), 1918-1929. doi: 10.1016/j.clinph.2005.04.010. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6np8x9g0
Objective: Mild cognitive impairment (MCI) is a selective episodic memory deficit in the elderly with a high risk of Alzheimer's disease. The amplitudes of a long-latency auditory evoked potential (P50) are larger in MCI compared to age-matched contr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::63da9e2b8b18d71a0b1b263f17899544
http://www.escholarship.org/uc/item/6np8x9g0
http://www.escholarship.org/uc/item/6np8x9g0
Publikováno v:
Starr, A; & Golob, EJ. (2002). Event-related potentials in mild cognitive impairment. INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOPHYSIOLOGY, 45(1-2), 35-35. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1xz4973j
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::456331e9598a14951cdba1d911faabac
http://www.escholarship.org/uc/item/1xz4973j
http://www.escholarship.org/uc/item/1xz4973j
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.