Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Golnaz Arastoopour"'
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 25, Iss 4, Pp 126-141 (2022)
As big data algorithm usage becomes more ubiquitous, it will become critical for all young people, particularly those from historically marginalized populations, to have a deep understanding of data science that empowers them to enact change in their
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01ffaac44340406b97e6b06baa2bda5b
Publikováno v:
Journal of Statistics and Data Science Education, Vol 0, Iss 0, Pp 1-12 (2022)
Data science is a highly interdisciplinary field that comprises various principles, methodologies, and guidelines for the analysis of data. The creation of appropriate curricula that use computational tools and teaching activities is necessary for bu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3a38cfd3f02406da4761213ac6f04f1
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2022 Oct 01. 25(4), 126-141.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48695986
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Irgens, Golnaz Arastoopour, Dabholkar, Sugat, Bain, Connor, Woods, Philip, Hall, Kevin, Swanson, Hillary, Horn, Michael, Wilensky, Uri
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2020 Feb 01. 29(1), 136-160.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48741985
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Technology in Education (IJTE); 2024, Vol. 7 Issue 2, p174-199, 26p
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education. :1-25
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Golnaz Arastoopour Irgens
Publikováno v:
Learning, Media and Technology. 47:79-94