Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Goll, Charlotte Bjørnskov"'
Autor:
Ottosen, Karl Ottar1 (AUTHOR) karl.o.ottosen@uit.no, Goll, Charlotte Bjørnskov1,2 (AUTHOR), Wynn, Rolf1,3 (AUTHOR) rolf.wynn@uit.no, Sørlie, Tore1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Nov2023, Vol. 13 Issue 11, p894. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ottosen, Karl Ottar1,2 (AUTHOR) karl.o.ottosen@uit.no, Goll, Charlotte Bjørnskov1 (AUTHOR), Sørlie, Tore1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Jun2017, Vol. 61 Issue 3, p354-368. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Karl Ottar Ottosen, Charlotte Bjørnskov Goll & Tore Sørlie (2016): The Multifaceted Challenges in Teacher-Student Relationships: A Qualitative Study of Teachers’ and Principals’ Experiences and Views Regarding the Dropout Rate in Norwegian Upper-Secondary Education, Scandinavian Jo
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/10409
Autor:
Sæle, Rannveig Grøm, Sørlie, Tore, Nergård-Nilssen, Trude, Ottosen, Karl-Ottar, Goll, Charlotte Bjørnskov, Friborg, Oddgeir
Publikováno v:
Educational Psychology. An International Jo
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/7101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sæle, Rannveig Grøm, Sørlie, Tore, Nergård-Nilssen, Trude, Ottosen, Karl-Ottar, Goll, Charlotte Bjørnskov, Friborg, Oddgeir
Publikováno v:
Educational Psychology; Nov2016, Vol. 36 Issue 10, p1886-1907, 22p