Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Goldsmith, Samantha F."'
Autor:
Goldsmith, Samantha F., El-Baba, Mazen, He, Xing, Lewis, Daniel J., Akoury Dirani, Leyla, Liu, Junsheng, Morton, J. Bruce
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology September 2023 233
Publikováno v:
Western Undergraduate Psychology Journal. Sep2020, Vol. 8 Issue 1, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goldsmith, Samantha F.1,2, Kelley, Elizabeth1 kelleyb@queensu.ca
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jun2018, Vol. 48 Issue 6, p2164-2173. 10p. 3 Charts.
Supplemental material, sj-pdf-2-pss-10.1177_0956797621993108 for The Bilingual Advantage in Children’s Executive Functioning Is Not Related to Language Status: A Meta-Analytic Review by Cassandra J. Lowe, Isu Cho, Samantha F. Goldsmith and J. Bruce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::36e52d769cf5b5a2b08b73eaac0bf6d6
Supplemental material, sj-pdf-1-pss-10.1177_0956797621993108 for The Bilingual Advantage in Children’s Executive Functioning Is Not Related to Language Status: A Meta-Analytic Review by Cassandra J. Lowe, Isu Cho, Samantha F. Goldsmith and J. Bruce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ce9f18828afc6a47664f94aec2c92789
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.