Zobrazeno 1 - 10
of 176
pro vyhledávání: '"Goldbloom, D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mann, R. E., Cheung, J. T. W., Lalomiteanu, A., Stoduto, G., Chan, V., Christine M. Wickens, Ala-Ieppilampi, K., Goldbloom, D., Rehm, J.
Publikováno v:
The European Journal of Psychiatry, Volume: 25, Issue: 2, Pages: 81-91, Published: JUN 2011
The European Journal of Psychiatry v.25 n.2 2011
SciELO España. Revistas Científicas Españolas de Ciencias de la Salud
instname
Scopus-Elsevier
The European Journal of Psychiatry v.25 n.2 2011
SciELO España. Revistas Científicas Españolas de Ciencias de la Salud
instname
Scopus-Elsevier
Background and Objectives: Our study explored the validity of different threshold values on the 12-item version of the General Health Questionnaire (GHQ12) for estimating the prevalence of anxiety and mood disorders (AMD) in Ontario population survey
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::557e5e34f5e45292e8be154ef386efc1
http://scielo.isciii.es/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0213-61632011000200003&lng=en&tlng=en
http://scielo.isciii.es/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0213-61632011000200003&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
Eating & Weight Disorders; Sep2005, Vol. 10 Issue 3, p187-192, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.