Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Gold, Zachary S."'
Autor:
GOLD, ZACHARY S., ELICKER, JAMES, EVICH, CARLY D., MISHRA, AURA ANKITA, HOWE, NINA, WEIL, ABIGAIL E.
Publikováno v:
ASEE Prism, 2021 Nov 01. 31(3), 39-39.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48651186
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
YC Young Children, 2020 May 01. 75(2), 24-29.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26979142
Autor:
Gregori, Emily, Wendt, Oliver, Gerow, Stephanie, Peltier, Corey, Genc-Tosun, Derya, Lory, Catharine, Gold, Zachary S.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2020 Mar 01. 29(1), 42-63.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45380425
Autor:
Gold, Zachary S.1 (AUTHOR) zachary.gold@oswego.edu, Perlman, Jesseca2 (AUTHOR), Howe, Nina2 (AUTHOR), Mishra, Aura Ankita3 (AUTHOR), DeHart, Ganie B.4 (AUTHOR), Hertik, Hannah1 (AUTHOR), Buckley, Jessica1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognition & Development. 2022, Vol. 23 Issue 4, p503-523. 21p.
Autor:
Elicker, James1 elickerj@purdue.edu, Gold, Zachary S.1,2, Mishra, Aura A.1,3, Lane, Sara F.1,4
Publikováno v:
Child & Youth Care Forum. Jun2022, Vol. 51 Issue 3, p633-660. 28p.
Autor:
Gold, Zachary S.1 (AUTHOR) zachary.gold@oswego.edu, Elicker, James2 (AUTHOR) elickerj@purdue.edu, Evich, Carly D.2 (AUTHOR) cevich@purdue.edu, Mishra, Aura A.3 (AUTHOR) auram@email.unc.edu, Howe, Nina4 (AUTHOR) nina.howe@concordia.ca, Weil, Abigail E.2 (AUTHOR) weilabigaile@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Engineering Education. Oct2021, Vol. 110 Issue 4, p803-818. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Center for Families Publications
Paths to QUALITY Evaluation—Phase 2 Final Report to the Indiana Office of Early Childhood and Out of School Learning Family and Social Services Administration March, 2018
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::d604314025e9b068ee509eb05143c915
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1085&context=cffpub
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1085&context=cffpub