Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"Golak, S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives of Metallurgy and Materials, Vol 61, Iss 2, Pp 713-718 (2016)
The recovery of precious metals is necessary for environmental and economic reasons. Spent catalysts from automotive industry containing precious metals are very attractive recyclable material as the devices have to be periodically renovated and even
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c35968726a847009c7f20c54ca23a67
Publikováno v:
In Archives of Civil and Mechanical Engineering January 2015 15(1):171-178
Publikováno v:
Archives of Metallurgy and Materials, Vol 60, Iss 3, Pp 1575-1580 (2015)
In this paper, the velocity field and turbulence effects that occur inside a crucible of a typical induction furnace were investigated. In the first part of this work, a free surface shape of the liquid metal was measured in a ceramic crucible. Then
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12bbb6843d4f437594e9afbc75246b6a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives of Metallurgy and Materials, Vol 59, Iss 2, Pp 779-783 (2014)
Czas życia katalizatorów samochodowych jest ograniczony. Dzisiejsze przepisy środowiskowe wymagają aby były one poddawane procesowi recyklingu jako cenne źródło platynowców, AI2O3 i złomu stalowego. Metale szlachetne stosowane w tych urząd
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ac281fb13aa419ba1df20d733336592
Publikováno v:
Archives of Metallurgy & Materials. 2019, Vol. 64 Issue 2, p627-632. 6p.
Publikováno v:
Metalurgija. 2019, Vol. 58 Issue 1/2, p143-146. 4p.
Publikováno v:
In Archives of Civil and Mechanical Engineering 2011 11(1):171-179