Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Goharpey Nahal"'
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 8, Iss 1, p 30 (2008)
Abstract Background Assessment of 'potential intellectual ability' of children with severe intellectual disability (ID) is limited, as current tests designed for normal children do not maintain their interest. Thus a manual puzzle version of the Rave
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47f6d166edbe4d0a9f8601cfd6ce7b32
Autor:
Morgan, Amy J., Rapee, Ronald M., Salim, Agus, Goharpey, Nahal, Tamir, Elli, McLellan, Lauren F., Bayer, Jordana K.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry May 2017 56(5):417-425
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities December 2013 34(12):4366-4374
Speed of sensory information processing has long been recognized as an important characteristic of global intelligence, though few studies have concurrently investigated the contribution of different types of information processing to nonverbal IQ in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a7f9fbb280795cd144d0ef1fbcb75315
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Platow, Michael J., Haslam, S. Alexander, Both, Amanda, Chew, Ivanne, Cuddon, Michelle, Goharpey, Nahal, Maurer, Jacqui, Rosini, Simone, Tsekouras, Anna, Grace, Diana M.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Social Psychology 2005 41(5):542-550
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tsoutsoulis Katrina, Murphy Melanie, Crewther Sheila, Mungkhetklang Chantanee, Goharpey Nahal
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience. 7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.