Zobrazeno 1 - 10
of 174
pro vyhledávání: '"Goh HS"'
Autor:
Liaw, SY, Rashasegaran, A, Wong, LF, Deneen, CC, Cooper, S, Levett-Jones, T, Goh, HS, Ignacio, J
© 2017 Background The development of clinical reasoning skills in recognising and responding to clinical deterioration is essential in pre-registration nursing education. Simulation has been increasingly used by educators to develop this skill. Obje
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::611bea15a3349c70127bd0c5d96694d3
https://hdl.handle.net/10453/125538
https://hdl.handle.net/10453/125538
Researchers worldwide with information about the Kirsten ras (Ki-ras) tumour genotype and outcome of patients with colorectal cancer were invited to provide that data in a schematized format for inclusion in a collaborative database called RASCAL (Th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::1a88bd758d04836eabb0cc45cf781683
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3080631
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3080631
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.