Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Gogoi, M P"'
Publikováno v:
Pattern Analysis and Applications 27, no. 2 (2024): 63
Optimization-based meta-learning aims to learn an initialization so that a new unseen task can be learned within a few gradient updates. Model Agnostic Meta-Learning (MAML) is a benchmark algorithm comprising two optimization loops. The inner loop is
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.09613
Petrography and diagenesis of the Upper Palaeocene–Lower Eocene rocks of Nahorkatiya oilfield, Assam
Publikováno v:
Current Science, 2011 Sep 01. 101(5), 664-669.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24078630
Publikováno v:
Indian Journal of Ophthalmology, Vol 56, Iss 4, Pp 313-316 (2008)
Purpose: To study the epidemiology and clinical profile of victims of ocular trauma in an urban slum population. Materials and Methods: This cross-sectional study, conducted on 500 families each in three randomly selected urban slums in Delhi, collec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/360ec8bd16cf4f55913bc12a25d0b4d5
Publikováno v:
Indian Journal of Ophthalmology, Vol 53, Iss 4, Pp 243-247 (2005)
Purpose: To evaluate the circadian rhythm of intraocular pressure (IOP) in primary chronic angle closure glaucoma (PCACG), primary open angle glaucoma (POAG), and normal eyes. Methods: Cross-sectional study of newly diagnosed patients of POAG (60 eye
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/763a517588b14e59b83f40f15e1053b1
Publikováno v:
Indian Journal of Plastic Surgery, Vol 36, Iss 2, Pp 131-133 (2003)
A case report of cancrum oris deformity in a young lady with successful aesthetic restoration of defects is presented.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d69fe211eb0346fcbca04b7299b8be1b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.