Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Goff, Rachel"'
Publikováno v:
Child & Family Social Work. May2023, Vol. 28 Issue 2, p491-502. 12p.
Thesis (M.S.)--University of North Carolina at Chapel Hill, 2008.
Title from electronic title page (viewed Sep. 16, 2008). "... in partial fulfillment of the requirements for the degree of Master of Science in the Department of Allied Health Sci
Title from electronic title page (viewed Sep. 16, 2008). "... in partial fulfillment of the requirements for the degree of Master of Science in the Department of Allied Health Sci
Externí odkaz:
http://dc.lib.unc.edu/u?/etd,1725
Autor:
Goff, Rachel, O'Keeffe, Patrick, Kuol, Abraham, Cunningham, Rob, Egan, Ronnie, Kuyini, Bawa, Martin, Robyn
Publikováno v:
Qualitative Health Research; Oct2024, Vol. 34 Issue 12, p1203-1215, 13p
Publikováno v:
Social Work Education; Oct2024, Vol. 43 Issue 7, p2040-2059, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bakan, Michael B., Koen, Benjamin, Kobylarz, Fred, Morgan, Lindee, Goff, Rachel, Kahn, Sally, Bakan, Megan
Publikováno v:
Ethnomusicology, 2008 Apr 01. 52(2), 163-202.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20174586
Autor:
Bakan, Michael B., Koen, Benjamin D., Bakan, Megan, Kobylarz, Fred, Morgan, Lindee, Goff, Rachel, Kahn, Sally
Publikováno v:
College Music Symposium, 2008 Jan 01. 48, 1-30.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25664805
Autor:
Goff, Rachel.
This thesis was scanned from the print manuscript for digital preservation and is copyright the author. Researchers can access this thesis by asking their local university, institution or public library to make a request on their behalf. Monash staff
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::26d3464db9240f83939568a6824175f0
Autor:
Goff, Rachel A.
Publikováno v:
Graduate Theses and Dissertations.
Background: Individuals with nonfluent aphasia may have significant difficulties with functional spoken communication tasks in their daily life. Aphasia treatment held in a group setting may provide an enriched communicative context wherein the requi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.