Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"Goei, S.L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pronk, J, Jongejan, W, Bosma, T & Goei, S L 2020, ' De Klassendynamiek in beeld : visualiseren en interveniëren ', JSW, vol. 104, no. 10 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4612::71cf16e67e89bf2e806857ba17ed8012
https://research.vu.nl/en/publications/bbaa421b-bb62-4786-8fa3-3ff793d0a2e1
https://research.vu.nl/en/publications/bbaa421b-bb62-4786-8fa3-3ff793d0a2e1
Publikováno v:
JSW, 104(10). Zwijsen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f4909a2193f9190c905f5c491fb34c2b
https://research.vu.nl/en/publications/bbaa421b-bb62-4786-8fa3-3ff793d0a2e1
https://research.vu.nl/en/publications/bbaa421b-bb62-4786-8fa3-3ff793d0a2e1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 56:56, 484-495
Nelen, M, Van Oudheusden, M & Goei, S L 2017, ' De kleur van SWPBS in Nederland. Culturele aanpassingen van het SWPBS-model aan de Nederlandse onderwijscontext volgens experts. ', Tijdschrift voor Orthopedagogiek, vol. 56, 56, pp. 484-495 .
Nelen, M, Van Oudheusden, M & Goei, S L 2017, ' De kleur van SWPBS in Nederland. Culturele aanpassingen van het SWPBS-model aan de Nederlandse onderwijscontext volgens experts. ', Tijdschrift voor Orthopedagogiek, vol. 56, 56, pp. 484-495 .
Publikováno v:
Ticheloven, A, Goei, S L, Trooster, W & La Roi, H 2017, ' Spreekvaardigheid Engels oefenen met een serious game? ', Remediaal, vol. 2, 2, pp. 30-34 .
Remediaal, 17(2), 30-34. Zoetermeer: Uitgeverij Betelgeuze
Remediaal, 2:2, 30-34
Remediaal, 17(2), 30-34. Zoetermeer: Uitgeverij Betelgeuze
Remediaal, 2:2, 30-34
Autor:
Ba, R., Xie, Y., Zhang, Y., Taib, S.F.B.M., Cai, Y., Walker, Z., Chen, Z., Tan, S., Chow, B.H., Lim, S.M., Pang, D., Goei, S.L., Matimba, H.E.K., van Joolingen, W.R., Cai, Yiyu, van Joolingen, Wouter, Walker, Zachary, Sub Chemistry Education, Sub Algemeen Freudenthal Institute, Science and Mathematics Education
Publikováno v:
VR, Simulations and serious games for education, 45. Springer Nature
STARTPAGE=45;ISSN=2197-9685;TITLE=VR, Simulations and serious games for education
STARTPAGE=45;ISSN=2197-9685;TITLE=VR, Simulations and serious games for education
Education in Science, Technology, Engineering, and Mathematics is moving towards more inquiry-based and creativity-stimulating pedagogies. Part of a curriculum based on such pedagogies should be challenging learning activities that engage students in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::cba98b93671d33078f55e5101db86335
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/378083
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/378083
Publikováno v:
World Association of Lesson Studies
Bosma, T, Vreeburg, M, Goei, S L & Jongejan, W 2019, ' Lesson Study facilitator in the Netherlands: What we have learned so far : Sustaining Lesson Study: history, good practices and challenges ', Paper presented at World Association of Lesson Studies, Amsterdam, 2/09/19-5/09/19 .
Bosma, T, Vreeburg, M, Goei, S L & Jongejan, W 2019, ' Lesson Study facilitator in the Netherlands: What we have learned so far : Sustaining Lesson Study: history, good practices and challenges ', Paper presented at World Association of Lesson Studies, Amsterdam, 2/09/19-5/09/19 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7a2dbb04f158c725a2f61f4f1d80d70e
https://hdl.handle.net/1871.1/7012276b-c85c-4d63-908a-61a84eb409d9
https://hdl.handle.net/1871.1/7012276b-c85c-4d63-908a-61a84eb409d9