Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Godec, Spela"'
Autor:
Godec, Spela
There are persistent gender inequalities in science participation, further stratified by social class and ethnicity. This study takes a sociological approach to examine how interacting social axes shape girls’ engagement with science within lessons
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.718554
Publikováno v:
Pedagogy, Culture & Society; Oct2024, Vol. 32 Issue 5, p1243-1265, 23p
Autor:
Godec, Spela, Archer, Louise, Moote, Julie, Watson, Emma, DeWitt, Jennifer, Henderson, Morag, Francis, Becky
Publikováno v:
International Journal of Science & Mathematics Education; Oct2024, Vol. 22 Issue 7, p1615-1636, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Archer, Louise, Dawson, Emily, DeWitt, Jennifer, Godec, Spela, King, Heather, Mau, Ada, Nomikou, Effrosyni, Seakins, Amy
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education, 2018 Apr 01. 39(3), 283-298.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26783505
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Archer, Louise, Dawson, Emily, Seakins, Amy, DeWitt, Jennifer, Godec, Spela, Whitby, Christopher
Publikováno v:
The Journal of the Learning Sciences, 2016 Jul 01. 25(3), 438-485.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26158378
Publikováno v:
London Review of Education; 11/29/2023, Vol. 21 Issue 1, p1-12, 12p