Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Goda, Yoshiko"'
Autor:
Prasse, Doreen, Webb, Mary, Deschênes, Michelle, Parent, Séverine, Aeschlimann, Franziska, Goda, Yoshiko, Yamada, Masanori, Raynault, Audrey
Publikováno v:
Technology, Knowledge & Learning; Dec2024, Vol. 29 Issue 4, p1809-1830, 22p
Autor:
Goda, Yoshiko, Yamada, Masanori, Kato, Hiroshi, Matsuda, Takeshi, Saito, Yutaka, Miyagawa, Hiroyuki
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences January 2015 37:72-80
Autor:
Coenders, Fer, Gillet, Denis, Sayegh, Rola, Gomes, Nuno, Noutahi, Aurelle, Madu, Nissi, Kinyanjui, Isaac, Mitsuhara, Hiroyuki, Goda, Yoshiko, Ohashi, Yutato, Rodrigo, Ma. Mercedes T., Shen, Jun, Venkatarayalu, Neelakantam, Wong, Gary, Yamada, Masanori, Chi-Un Lei, Leon
Publikováno v:
TALE
Proceedings of 2020 IEEE International Conference on Teaching, Assessment, and Learning for Engineering, TALE 2020, 55-62
STARTPAGE=55;ENDPAGE=62;TITLE=Proceedings of 2020 IEEE International Conference on Teaching, Assessment, and Learning for Engineering, TALE 2020
Proceedings of 2020 IEEE International Conference on Teaching, Assessment, and Learning for Engineering, TALE 2020, 55-62
STARTPAGE=55;ENDPAGE=62;TITLE=Proceedings of 2020 IEEE International Conference on Teaching, Assessment, and Learning for Engineering, TALE 2020
This paper reports on a study carried out in the framework of the Go-lab Goes Africa project, in which teachers implemented online and offline Inquiry Learning Spaces (ILS) in their classes using the Go-lab platform. After a brief description of the
Publikováno v:
日本教育工学会論文誌. 38:77-80
Autor:
Chen, Li, Inoue, Koichi, Goda, Yoshiko, Okubo, Fumiya, Taniguchi, Yuta, Oi, Misato, Konomi, Shin'ichi, Ogata, Hiroaki, Yamada, Masanori
Publikováno v:
Technology, Knowledge & Learning; Jun2020, Vol. 25 Issue 2, p337-366, 30p
Autor:
Chen, Li, Yoshimatsu, Nobuyuki, Goda, Yoshiko, Okubo, Fumiya, Taniguchi, Yuta, Oi, Misato, Konomi, Shin'ichi, Shimada, Atsushi, Ogata, Hiroaki, Yamada, Masanori
Publikováno v:
Research & Practice in Technology Enhanced Learning; 12/19/2019, Vol. 14 Issue 1, p1-28, 28p
Publikováno v:
第31回全国大会講演論文集. :663-664
学習者がeラーニング学習にひとりで取り組み、途中で挫折しないためには、教材コンテンツ自体に学習意欲を継続させる工夫が必要である. 本研究ではeラーニング教材を作成した教員自
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Collaboration Technologies & Social Computing (9789811026171); 2016, p174-189, 16p