Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Gobel, Stefan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Games; September 2023, Vol. 15 Issue: 3 p326-336, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the European Conference on Games Based Learning; 2011, p395-403, 9p, 1 Color Photograph, 4 Diagrams
Autor:
Caserman, Polona, Hoffmann, Katrin, Müller, Philipp, Schaub, Marcel, Straßburg, Katharina, Wiemeyer, Josef, Bruder, Regina, Göbel, Stefan
Publikováno v:
JMIR Serious Games, Vol 8, Iss 3, p e19037 (2020)
Serious games are digital games that have an additional goal beyond entertainment. Recently, many studies have explored different quality criteria for serious games, including effectiveness and attractiveness. Unfortunately, the double mission of ser
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a7ed1e475c24ebc88a30e12917daeab
Publikováno v:
2012 IEEE 12th International Conference on Advanced Learning Technologies; 1/ 1/2012, p503-505, 3p
Autor:
Göbel, Stefan
Serious Games vereinen die Charakteristik von Unterhaltungsspielen mit einem „characterizing goal“ und Spezifika dedizierter Serious Games Anwendungsbereiche. Das Potential von Serious Games ist groß, dennoch ist die Qualität oftmals nicht opti
Externí odkaz:
http://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/6941/1/SG__Habil__Habilitationsschrift___2017.06.14.pdf
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Macquarie University
Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment ISBN: 9783540499343
TIDSE
Tychsen, A, Smith, J H, Hitchens, M & Tosca, S 2006, Communication in multi-player role playing games – The effect of medium . in S Gobel, R Malkewitz & I Iurgel (eds), Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment-3rd International Conference, TIDSE 2006, Proceedings . Springer, Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), vol. 4326 LNCS, pp. 277-288, 3rd International Conference on Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment, TIDSE 2006, Darmstadt, Germany, 04/12/2006 . https://doi.org/10.1007/11944577_28
Macquarie University
Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment ISBN: 9783540499343
TIDSE
Tychsen, A, Smith, J H, Hitchens, M & Tosca, S 2006, Communication in multi-player role playing games – The effect of medium . in S Gobel, R Malkewitz & I Iurgel (eds), Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment-3rd International Conference, TIDSE 2006, Proceedings . Springer, Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), vol. 4326 LNCS, pp. 277-288, 3rd International Conference on Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment, TIDSE 2006, Darmstadt, Germany, 04/12/2006 . https://doi.org/10.1007/11944577_28
The Pen-and-Paper role-playing game is a successful example of collaborative interactive narrative. Meanwhile, computer-based role-playing games, while structurally similar, offer quite different narrative experiences. Here results are presented of a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::178800bda6bed508b2b22c59e5fd46cb
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85025436250&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85025436250&partnerID=MN8TOARS