Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Gobel, O"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift fur Kristallographie, 216(6), 354-360
(TMA)(2)[OsF6] has at room temperature a rhombohedral structure (space group R (3) over bar) which is pseudocubic (K-2[PtCl6]-type). a = 8.0565(6) Angstrom, r = 20.020(3) Angstrom (hexagonal setting). Double refraction decreases linearly with increas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6c8507dd54ac9e8e867bb0da1a2b77c4
https://research.rug.nl/en/publications/d47cecca-88c4-4014-badd-9d21b39adbaa
https://research.rug.nl/en/publications/d47cecca-88c4-4014-badd-9d21b39adbaa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Göbel, Oskar
Syftet med denna studie har varit att bidra med information om hur en mindre grupp gymnasister anser att distansundervisning har innehållit meningsfulla undervisningsmoment, som sin tur har gynnat deras möjligheter för kunskap- och färdighetsutve
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-84788
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Göbel, Oskar
The aim for this study has been to research how talking space is distributed in an Englishspeaking classroom in Swedish schools. This aim has been answered by conducting a phenomenographic research method, as well as semi-qualitative interviews which
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hh:diva-40670
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.