Zobrazeno 1 - 10
of 565
pro vyhledávání: '"Goal structure"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
The present study examined the effects of classroom goal structure, self-efficacy, and gender on student engagement among college students (N = 606) learning English as a foreign language in China. Data analysis using multi-group structural equation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6763e53f58b84a6088c22aa572d72e3b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iuliia Gerasimova, Tatiana Chirkina
Publikováno v:
Вопросы образования, Iss 1, Pp 98-115 (2022)
The present study aims to examine the construct of the classroom goal structure. Achievement goal theory of motivation suggests that two types of classroom goal structures can be identified: mastery goal structure and performance goal structure. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/429bf731c89144c8aba73d20707dd59c
Publikováno v:
Journal of Service Management, 2021, Vol. 32, Issue 5, pp. 673-701.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JOSM-03-2020-0087
Autor:
Nadia Catherine Reymond, Ruth Gerlinde Nahrgang, Nadine Großmann, Matthias Wilde, Stefan Fries
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
This qualitative study aimed to identify and to systematize factors that contribute to students’ competence satisfaction in class from students’ perspectives. Based on self-determination theory as our primary theoretical background, we conducted
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/655dd52cf3c349dc9d98f48347c20e7a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lemecha Geleto Wariyo
Publikováno v:
Journal of Language and Education, Vol 6, Iss 1, Pp 134-156 (2020)
The study opted to: 1) Investigate differences between cooperative and competitive learning modes in the extent to which they affect English language achievement; 2) Find gender, intra-gender, and inter-gender differences in English language achievem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9935c73a7b8740bc9243ebafba2d065d
Autor:
Geleto, Lemecha
Publikováno v:
Global Journal of Foreign Language Teaching. 9(1):69-81
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=968145