Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Gnesdilow, Dana"'
Automated methods are becoming increasingly integrated into studies of formative feedback on students' science explanation writing. Most of this work, however, addresses students' responses to short answer questions. We investigate automated feedback
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.11682
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Instructional Science, 2019 Feb 01. 47(1), 69-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48699559
Autor:
Hmelo-Silver, Cindy E., Puntambekar, Sadhana, Glazewski, Krista, Lawrence, LuEttaMae, Rummel, Nikol, Aleven, Vincent, Biswas, Gautam, Uttamchandani, Suraj, Saleh, Asmalina, Bae, Haesol, Brush, Thomas, Mott, Bradford, Lester, James, Goss, William, Gnesdilow, Dana, Passonneau, Rebecca, Singh, Purushartha, Kim, ChanMin, Worsley, Marcelo
Publikováno v:
Instructional Technology and Learning Sciences Faculty Publications
This symposium will provide opportunities for discussion about how Artificial Intelligence can support ambitious learning practices in CSCL. To the extent that CSCL can be a lever for educational equitable educational change, AI needs to be able to s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::38c33defa0c2f7db402b5f93b4f453bb
https://digitalcommons.usu.edu/itls_facpub/825
https://digitalcommons.usu.edu/itls_facpub/825
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Instructional Science
Designing learning environments with distributed scaffolding—support distributed across different instructional tools, activities, and the teacher—can help support students’ different needs, but a critical question is how the design incorporate
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.