Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Gnadlinger, Florian"'
This contribution draws attention to implications connected with meta-architectural design decisions for intelligent tutoring systems in the context of formative assessments. As a first result of addressing this issue, this contribution presents a me
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.06820
Autor:
Werminghaus, Maika, Gnadlinger, Florian, Richter, Jutta G., Selmanagić, André, Thyson, Susann, Schatton, Dorothee, Klenzner, Thomas
Publikováno v:
HNO; Oct2024, Vol. 72 Issue 10, p720-728, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frieß, Regina, Gnadlinger, Florian
Publikováno v:
Proceedings of the European Conference on e-Learning (ECEL); 2021, p172-180, 9p
Publikováno v:
Proceedings of the European Conference on Games Based Learning; 2021, p233-243, 11p
Autor:
Werminghaus, Maika, Schatton, Dorothee, Thyson, Susann, Gnadlinger, Florian, Heitzler, Josef, Richter, JuttaG., Klenzner, Thomas
Publikováno v:
Laryngo-Rhino-Otologie; 2023 Supplement 2, Vol. 102, pS286-S287, 2p
Autor:
Werminghaus, Maika, Schatton, Dorothee, Thyson, Susann, Gnadlinger, Florian, Schröder, Markus, Richter, JuttaG., Klenzner, Thomas
Publikováno v:
Laryngo-Rhino-Otologie; 2022 Supplement 2, Vol. 101, pS243-S244, 2p
Autor:
Werminghaus, Maika, Schatton, Dorothee, Thyson, Susann, Gnadlinger, Florian, Heitzler, Josef, Richter, G. Jutta, Klenzner, Thomas
Publikováno v:
Laryngo-Rhino-Otologie; 2023 Supplement 2, Vol. 102, pS111-S111, 1p
Publikováno v:
ACM International Conference Proceeding Series; 11/11/2014, p1-4, 4p
Autor:
Werminghaus, Maika, Schatton, Dorothee, Thyson, Susann, Gnadlinger, Florian, Schröder, Markus, Richter, Jutta G., Klenzner, Thomas
Publikováno v:
Laryngo-Rhino-Otologie; 2022 Supplement 2, Vol. 101, pS118-S118, 1p